Facultatea de Medicină Veterinară
Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca
facultate aprobată EAEVE
Faculty of Veterinary Medicine Cluj-Napoca Faculté de Médecine Vétérinaire Cluj-Napoca
Calendar cazare în căminele USAMV în anul universitar 2022 – 2023
06.09 - 16.09.2022 – ora 15:00 - Depunerea actelor la decanatele facultăților pentru următoarele cazuri:
• Studenții familiști (copie certificate căsătorie);
• Studenții proveniți din centrele de plasament familial (adeverință doveditoare);
• Studenții orfani de ambii părinți (certificate deces);
• Studenții cu probleme medicale deosebite conform ordinului numărul 3392/2017 (adeverință medicală de la medicul specialist);
• Studenții necăsătoriți care au în întreținere copii și locuiesc împreună cu aceștia (certificat de naștere al copilului/copiilor);
20.09.2022 – ora 16:00 - Afișarea listelor preliminare de cazare la decanate și pe site-ul USAMV Cluj-Napoca;
21.09 – 22.09.2022 – ora 15:00 - Depunerea contestațiilor la decanatele facultăților;
23.09.2022 – ora 15:00 - Afișarea listelor finale cu studenții beneficiari de cazare la decanate și pe site-ul USAMV Cluj-Napoca;
Pentru evitarea aglomerației, vă rugăm să respectați următoarea defalcare orară pe ani de studiu:
anul I- sâmbătă 1 octombrie 2022, orele 9-12
anul II- sâmbătă 1 octombrie 2022, orele 12-13 și 14-15
anul III- sâmbătă 1 octombrie 2022, orele 15-17
anul IV- duminică 2 octombrie 2022, orele 9-11
anul V- duminică 2 octombrie 2022,orele 11-13
anul VI- duminică 2 octombrie 2022,orele 14-17
După cazarea efectivă și înregistrarea studeților în cămin (2 octombrie 2022, orele 18), locurile vacante se vor anunța pe site (vedeți secțiunea de mai jos).
Pentru aceste locuri se vor putea re-depune cereri prin intermediul formularului aflat în partea de jos a paginii.
În funcție de numărul de locuri disponibile, analizarea cererilor și decizia referitoare la atribuirea locurilor se va face în cel mai scurt timp posibil!
Un nou sistem de completare a locurilor vacantate din cămin (eliberare prin decazare)
Prin acest sistem dorim să creștem transparența procedurilor de atribuire a acestor locuri. În momentul în care apar locuri disponibile în cămin, vă vom anunța prin intermediul acestei pagini. Pentru locul eliberat, studenții interesați sunt rugați să completeze un formular-cerere de atribuire a acestor locuri. Formularul este activ pentru o perioadă limitată (câteva zile) după care cererile sunt analizate de către Administrator și Consiliul Studențesc de Cămin, în legătură permanentă cu conducerea FMV. Atribuirea locului va fi făcută publică tot prin intermediul acestui site. Ulterior atribuirii, studentul este obligat să se prezinte la sediul Administrației căminului pentru completarea documentelor
Locuri disponibile: baieți și 5 fete cămin VIII
Cerere redistribuire loc- 12-13 oct 2022 (pentru locuri neocupate)
Se vor analiza doar cererile depuse prin intermediul acestui formular!
Cazarea se face în data de 14 si 17 octombrie 2022 între orele 9-12 la Administrația Căminului
Ruugam persoanele care au depus cereri pana la data de 13 oct 2022 sa contacteze Administrata Caminului in vederea cazarii
Lista studenti beneficiari recazari 3 oct 2022
Neprezentarea sau neanunțatrea intenției de cazare pănă la data limită duce automat la pierderea locului!
Notă: Documentele doveditoare se pot trimte secretariatului FMV utilizand adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. menționand la subiect "acte doveditoaresituatiispeciale cazare".
info:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Pentru cazare, studentii au nevoie de urmatoarele documente:
Adeverinta medicala pentru intrare in colectivitate
Copie dupa Carte de Identitate
Taxa de cazare ( intre 130- 200 lei , suma variabila in functie de Camin);
Adeverinta pentru copiii cadrelor didactice (au dreptul la cazare gratuită).
Studenții sunt rugați să aibă asupra lor următoarele documente:
În atenția studenților cazați în căminul VIII
În vederea optimizării relațiilor dintre Administrație și locatarii căminului și în vederea unei mai bune comunicări a aspectelor ce intervin în viața de zi cu zi a dvs, s-a decis înființarea unei modalități de sesizare a problemelor ce apar în cămin prin intermediul acestei pagini de internet.
Ca atare, va fi inserat un formular online prin care fiecare locatar poate sesiza și atenționa atât Administratorul, Consiliul Studențesc de Cămin sau Conducerea facultății asupra situațiilor ivite care necesită rezolvare. Tipurile de sesizări sau reclamații vor fi divizate în mai multe categorii, corespunzătoare unuia sau altui serviciu care deservește căminul dvs. Vă rugăm ca aceste sesizări să fie făcute la modul cel mai serios posibil. Prin formularul de mai jos veți comunica felul problemei care, sperăm, să ajungă mai eficient la persoanele responsabile, crescând astfel gradul dvs de satisfacție în privința calității cazării în căminul VIII.
Toate sesizările trebuie să conțină datele dvs personale, cele de contact, camera în care sunteți cazați cât si problema pe care o sesizați. Daca problema dvs nu se încadrează în categoriile listate, vă rugăm să o semnalați la categoria "nu știu exact cui să mă adresez".
Regulamentul specific
Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea căminelor studenţeşti- RU 34 din Carta USAMV
Consiliul studențesc de cămin 2021
Președinte: Baciu Vasile +40 744 367 810
Vicepreședinte: Poșa Alexandru (responsabil etaj 1)
Prezentare cămin studențesc VIII Hașdeu
Imagini
Atenție! Încasarea regiei de cămin se face în perioada ultimelor 5 zile lucrătoare ale lunii, între orele 9-15. Pentru cei care nu achită taxele în decursul acestei perioade se aplică penalizările prevăzute în Contractul de Închiriere.
Alte perioade de achitare a taxelor- în fiecare Marți, orele 9-15
Depășirea cu peste 30 zile a termenului de plată a taxelor poate duce la rezilierea contractului, evacuarea silită sau chiar acționare în justiție.
Vă rugăm consultați orarul încasărilor afișat la camera Administrației!
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Comisia de cazare Facultatea de Medicină Veterinară Cluj Napoca
Gudea Alexandru- președinte comisie
Balea Nicolae - administrator cămin VIII
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Pop Diana- secretar FMV