284428508 106357838766006 287902454174069020 n modified Facultatea de Medicină Veterinară


Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca

facultate aprobată EAEVE

Faculty of Veterinary Medicine Cluj-Napoca                               Faculté de Médecine Vétérinaire Cluj-Napoca

COVID 19....instructiuni, măsuri de prevenire- în secțiunea Studenti/Biosecuritate
-----------------------------------
for events and announcements check out also our Facebook page https://www.facebook.com/fmvcluj/

camin

dormitory black glyph icon students residence hall accommodation freshmen university campus building education silhouette 191202426
 
Cereri cazare sesiunea de restanțe 5-18 septembrie 2022
 
Lista cererilor depuse
 
Liste preliminare cazare FMV 2022-2023
 
 
vă rugăm insistent ca în contestația depusă să precizați exact motivul contestației dvs!
 
 
Ca în fiecare an, FMV Cluj-Napoca oferă studenților merituoși din fiecare an academic posibilitatea optiunii pentru cazarea în camere cu 2 paturi.
Studenții doritori (care sunt deja pe lista de beneficiari 2022-2023) sunt rugați să completeze această cerere, urmând ca Administrația Căminului să le comunice ulterior decizia referitoare la această opțiune.
 
Cerere loc camera 2 paturi (deschis pănă la data de 29 oct 2022, ora 12.00!)
 
-numai pentru beneficiari aflați pe lista finală și numai pentru cei aflați în "top 10"!-
 


Calendar cazare în căminele USAMV în anul universitar 2022 – 2023

 

06.09 - 16.09.2022 – ora 15:00 - Depunerea actelor la decanatele facultăților pentru următoarele cazuri:
• Studenții familiști (copie certificate căsătorie);
• Studenții proveniți din centrele de plasament familial (adeverință doveditoare);
• Studenții orfani de ambii părinți (certificate deces);
• Studenții cu probleme medicale deosebite conform ordinului numărul 3392/2017 (adeverință medicală de la medicul specialist);
• Studenții necăsătoriți care au în întreținere copii și locuiesc împreună cu aceștia (certificat de naștere al copilului/copiilor);

20.09.2022 – ora 16:00 - Afișarea listelor preliminare de cazare la decanate și pe site-ul USAMV Cluj-Napoca;
21.09 – 22.09.2022 – ora 15:00 - Depunerea contestațiilor la decanatele facultăților;
23.09.2022 – ora 15:00 - Afișarea listelor finale cu studenții beneficiari de cazare la decanate și pe site-ul USAMV Cluj-Napoca;


Pentru evitarea aglomerației, vă rugăm să respectați următoarea defalcare orară pe ani de studiu:

anul I- sâmbătă 1 octombrie 2022, orele 9-12

anul II- sâmbătă 1 octombrie 2022, orele 12-13 și 14-15

anul III- sâmbătă 1 octombrie 2022, orele 15-17

anul IV- duminică 2 octombrie 2022, orele 9-11

anul V- duminică 2 octombrie 2022,orele 11-13

anul VI- duminică 2 octombrie 2022,orele 14-17

 

După cazarea efectivă și înregistrarea studeților în cămin (2 octombrie 2022, orele 18), locurile vacante se vor anunța pe site (vedeți secțiunea de mai jos).

Pentru aceste locuri se vor putea re-depune cereri prin intermediul formularului aflat în partea de jos a paginii.

În funcție de numărul de locuri disponibile, analizarea cererilor și decizia referitoare la atribuirea locurilor se va face în cel mai scurt timp posibil!


 
dormitory black glyph icon students residence hall accommodation freshmen university campus building education silhouette 191202426

Un nou sistem de completare a locurilor vacantate din cămin (eliberare prin decazare)

Prin acest sistem dorim să creștem transparența procedurilor de atribuire a acestor locuri. În momentul în care apar locuri disponibile în cămin, vă vom anunța prin intermediul acestei pagini. Pentru locul eliberat, studenții interesați sunt rugați să completeze un formular-cerere de atribuire a acestor locuri. Formularul este activ pentru o perioadă limitată (câteva zile) după care cererile sunt analizate de către Administrator și Consiliul Studențesc de Cămin, în legătură permanentă cu conducerea FMV. Atribuirea locului va fi făcută publică tot prin intermediul acestui site. Ulterior atribuirii, studentul este obligat să se prezinte la sediul Administrației căminului pentru completarea documentelor

Locuri disponibile:   baieți și 5 fete cămin VIII

Cerere redistribuire loc- 12-13 oct 2022 (pentru locuri neocupate)

Se vor analiza doar cererile depuse prin intermediul acestui formular!

Cazarea se face în data de  14 si 17  octombrie 2022 între orele  9-12 la Administrația Căminului 

 

Ruugam persoanele care au depus cereri pana la data de 13 oct 2022 sa contacteze Administrata Caminului in vederea cazarii


 

 

Lista studenti beneficiari recazari 3 oct 2022

Neprezentarea sau neanunțatrea intenției de cazare pănă la data limită duce automat la pierderea locului!


Contract închiriere (model)


Notă: Documentele doveditoare se pot trimte secretariatului FMV utilizand adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  menționand la subiect "acte doveditoaresituatiispeciale cazare".


 info:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


 WhatsApp Image 2022 09 29 at 16.12.31

Related image

 WhatsApp Image 2022 09 29 at 16.13.44

P 20180929 094617

 WhatsApp Image 2022 09 29 at 16.13.24

 WhatsApp Image 2022 09 29 at 16.13.03


Pentru cazare, studentii au nevoie de urmatoarele documente:

  • Adeverinta medicala pentru intrare in colectivitate

  • Copie dupa Carte de Identitate

  • Taxa de cazare ( intre 130- 200 lei , suma variabila in functie de Camin);

  • Adeverinta pentru copiii cadrelor didactice (au dreptul la cazare gratuită).


   Studenții sunt rugați să aibă asupra lor următoarele documente:

  •  copie Carte Identitate
  • copie Certificat de naștere
  • aviz epidemiologic (de la medicul de familie)
  • copie pagina 1 carnet de student (cu exceptia studenților anului I)

 În atenția studenților cazați în căminul VIII

 În vederea optimizării relațiilor dintre Administrație și locatarii căminului și în vederea unei mai bune comunicări a aspectelor ce intervin în viața de zi cu zi a dvs, s-a decis înființarea unei modalități de sesizare a problemelor ce apar în cămin prin intermediul acestei pagini de internet.

Ca atare, va fi inserat un formular online prin care fiecare locatar poate sesiza și atenționa atât Administratorul, Consiliul Studențesc de Cămin sau Conducerea facultății asupra situațiilor ivite care necesită rezolvare. Tipurile de sesizări sau reclamații vor fi divizate în mai multe categorii, corespunzătoare unuia sau altui serviciu care deservește căminul dvs. Vă rugăm ca aceste sesizări să fie făcute la modul cel mai serios posibil. Prin formularul de mai jos veți comunica felul problemei care, sperăm, să ajungă mai eficient la persoanele responsabile, crescând astfel gradul dvs de satisfacție în privința calității cazării în căminul VIII.

Toate sesizările trebuie să conțină datele dvs personale, cele de contact, camera în care sunteți cazați cât si problema pe care o sesizați. Daca problema dvs nu se încadrează în categoriile listate, vă rugăm să o semnalați la categoria "nu știu exact cui să mă adresez".

Fomular sesizări/reclamații


Regulamentul specific

Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea căminelor studenţeşti- RU 34 din Carta USAMV


Consiliul studențesc de cămin 2021

Președinte: Baciu Vasile  +40 744 367 810

Vicepreședinte: Poșa Alexandru (responsabil etaj 1)

Membrii comitet:
Sand Denisa- responsabil mansardă
Moaleș Tudor- responsabil etaj 3
Bîrle Claudiu- responsabil spații comune
Voica Andra- responsabil etaj 2
Furtună Cristina- responsabil parter

Prezentare cămin studențesc VIII Hașdeu

Localizare Google maps

Imagini


 Atenție! Încasarea regiei de cămin se face în perioada ultimelor 5 zile lucrătoare ale lunii,  între orele 9-15. Pentru cei care nu achită taxele în decursul acestei perioade se aplică penalizările prevăzute în Contractul de Închiriere.

Alte perioade de achitare a taxelor- în fiecare Marți, orele 9-15

Depășirea cu peste 30 zile a termenului de plată a taxelor poate duce la rezilierea contractului, evacuarea silită sau chiar acționare în justiție.

Vă rugăm consultați orarul încasărilor afișat la camera Administrației! 

 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


  Comisia de cazare Facultatea de Medicină Veterinară Cluj Napoca

 Gudea Alexandru- președinte comisie

Balea Nicolae - administrator cămin VIII

  xxxxxxxxxxxxxxxxx

Pop Diana- secretar FMV