Facultatea de Medicină Veterinară


 Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca

   facultate aprobată EAEVE

          Faculty of Veterinary Medicine Cluj-Napoca                                                                            Faculté de Médecine Vétérinaire Cluj-Napoca

COVID 19....instructiuni, măsuri de prevenire- în secțiunea Studenti/Biosecuritate
-----------------------------------
1 octombrie 2021- "Student USAMV"- întâlnire online a tutorilor de an cu studenții
Detalii în secțiunea STUDENȚI/INFORMAȚII UTILE
1-st of October 2021- online meeting of the students with their year tutors. Please check out the details in the section STUDENTi/INFORMATII UTILE

camin

 dormitory black glyph icon students residence hall accommodation freshmen university campus building education silhouette 191202426
Cazare an universitar 2021-2022
 
 
 
 

 

Calendar cazare în căminele USAMV

în anul universitar 2021 – 2022

06.09 - 15.09.2021 – ora 15:00 – Depunerea actelor on-line la decanatele facultăților pentru următoarele cazuri (adresele de mail sunt afișate pe site-ul fiecărei facultăți):

  • Studenții familiști (copie certificate căsătorie);
  • Studenții proveniți din centrele de plasament familial (adeverință doveditoare);
  • Studenții orfani de ambii părinți (certificate deces);
  • Studenții cu probleme medicale deosebite conform ordinului numărul 3392/2017 (adeverință medicală de la medicul specialist);
  • Studenții necăsătoriți care au în întreținere copii și locuiesc împreună cu aceștia (certificat de naștere al copilului/copiilor);

21.09.2021 – ora 21:00 - Afișarea listelor preliminare de cazare la decanate și pe site-ul USAMV Cluj-Napoca

22.09 – 23.09.2021 – ora 15:00 Depunerea contestațiilor on-line la decanatele facultăților;

24.09.2021 ora 15:00 Afișarea listelor finale cu studenții beneficiari de cazare la decanate și pe site-ul USAMV Cluj-Napoca

02.10 -03.10.2021 cazare studenți, conform graficului de cazare afișat ulterior.

       Cazarea ȋn căminele studenţeşti USAMV Cluj-Napoca se va face pe baza unuia din următoarele documente: dovada vaccinării anti-COVID-19 (pentru care au trecut cel puțin 10 zile de la finalizarea schemei de vaccinare), dovada că se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi de la confirmarea infectării cu SARS-CoV-2, rezultatul negativ al unui test RT-PCR (nu mai vechi de 72 de ore) sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid (nu mai vechi de 24 de ore).

         Prorector cu activități sociale și studențești,                                                    Șef Serviciu Social

       Prof.dr. Leon Muntean                                                                                   Humeniuc Paula

PROGRAM CAZARE AN UNIV. 2021 2022 USAMV 1 page 0001


 
 
 
 
21.09 Lista preliminară cazare FMV Cluj-Napoca 2021-2022
Formular contestații (deschis pana in 23,09 ora 15,00)      Lista nominala contestatii       Răspunsuri contestații
Notă: Pentru locurile neocupate prin neprezentarea beneficiarilor, în data de 2 octombrie 2021 se va deschide un nou formular de cereri. Vom analiza aceste cereri în timp cât de scurt posibil! Formularul se va închide în data de 3 octombrie, orele 17.00!
 
Formular cereri recazări 2 octombrie 2021
 
 
 
dormitory black glyph icon students residence hall accommodation freshmen university campus building education silhouette 191202426

Un nou sistem de completare a locurilor vacantate din cămin (eliberare prin decazare)

Prin acest sistem dorim să creștem transparența procedurilor de atribuire a acestor locuri. În momentul în care apar locuri disponibile în cămin, vă vom anunța prin intermediul acestei pagini. Pentru locul eliberat, studenții interesați sunt rugați să completeze un formular-cerere de atribuire a acestor locuri. Formularul este activ pentru o perioadă limitată (câteva zile) după care cererile sunt analizate de către Administrator și Consiliul Studențesc de Cămin, în legătură permanentă cu conducerea FMV. Atribuirea locului va fi făcută publică tot prin intermediul acestui site. Ulterior atribuirii, studentul este obligat să se prezinte la sediul Administrației căminului pentru completarea documentelor

Locuri disponibile: 7  baieți și  11  fete cămin VIII

Formular cerere loc

 Cererile se depun online până la data de  9.10.2021 orele 20

Studenții care doresc prelungirea șederii lor în cămin sunt rugați să depună cererea tot prin intermediul acestui formular. Ordinea atribuirii locurilor va fi prioritar pentru studenții seriei care sunt în prezență fizică la laboratoare, urmată de cea a studenților care, motivat, solicită prelungirea cererii. Criteriul principal de departajare și atribuire este cel al performaței școlare!

 Se vor analiza doar cererile depuse prin intermediul acestui formular!

Cazarea se face în data de     11.10.2021    între orele  10-14  la Administrația Căminului

Lista studenti beneficiari recazari 10 oct 2021

Neprezentarea sau neanunțatrea intenției de cazare pănă la data limită duce automat la pierderea locului!


Contract închiriere (model)


Notă: Documentele doveditoare se pot trimte secretariatului FMV utilizand adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  menționand la subiect "acte doveditoaresituatiispeciale cazare".


 info:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


 

 

 

 

Related image

 

 

P 20180929 094531

 

P 20180929 094617

 

 P 20180929 094612

 


Pentru cazare, studentii au nevoie de urmatoarele documente:

  • Adeverinta medicala pentru intrare in colectivitate

  • Copie dupa Carte de Identitate

  • Taxa de cazare ( intre 130- 200 lei , suma variabila in functie de Camin);

  • Adeverinta pentru copiii cadrelor didactice (au dreptul la cazare gratuită).


   Studenții sunt rugați să aibă asupra lor următoarele documente:

  •  copie Carte Identitate
  • copie Certificat de naștere
  • aviz epidemiologic (de la medicul de familie)
  • copie pagina 1 carnet de student (cu exceptia studenților anului I)

 În atenția studenților cazați în căminul VIII

 În vederea optimizării relațiilor dintre Administrație și locatarii căminului și în vederea unei mai bune comunicări a aspectelor ce intervin în viața de zi cu zi a dvs, s-a decis înființarea unei modalități de sesizare a problemelor ce apar în cămin prin intermediul acestei pagini de internet.

Ca atare, va fi inserat un formular online prin care fiecare locatar poate sesiza și atenționa atât Administratorul, Consiliul Studențesc de Cămin sau Conducerea facultății asupra situațiilor ivite care necesită rezolvare. Tipurile de sesizări sau reclamații vor fi divizate în mai multe categorii, corespunzătoare unuia sau altui serviciu care deservește căminul dvs. Vă rugăm ca aceste sesizări să fie făcute la modul cel mai serios posibil. Prin formularul de mai jos veți comunica felul problemei care, sperăm, să ajungă mai eficient la persoanele responsabile, crescând astfel gradul dvs de satisfacție în privința calității cazării în căminul VIII.

Toate sesizările trebuie să conțină datele dvs personale, cele de contact, camera în care sunteți cazați cât si problema pe care o sesizați. Daca problema dvs nu se încadrează în categoriile listate, vă rugăm să o semnalați la categoria "nu știu exact cui să mă adresez".

Fomular sesizări/reclamații


Regulamentul specific

Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea căminelor studenţeşti- RU 34 din Carta USAMV


Consiliul studențesc de cămin 2021

Președinte: Baciu Vasile  +40 744 367 810

Vicepreședinte: Poșa Alexandru (responsabil etaj 1)

Membrii comitet:
Sand Denisa- responsabil mansardă
Moaleș Tudor- responsabil etaj 3
Bîrle Claudiu- responsabil spații comune
Voica Andra- responsabil etaj 2
Furtună Cristina- responsabil parter

Prezentare cămin studențesc VIII Hașdeu

Localizare Google maps

Imagini


 Atenție! Încasarea regiei de cămin se face în perioada ultimelor 5 zile lucrătoare ale lunii,  între orele 9-15. Pentru cei care nu achită taxele în decursul acestei perioade se aplică penalizările prevăzute în Contractul de Închiriere.

Alte perioade de achitare a taxelor- în fiecare Marți, orele 9-15

Depășirea cu peste 30 zile a termenului de plată a taxelor poate duce la rezilierea contractului, evacuarea silită sau chiar acționare în justiție.

Vă rugăm consultați orarul încasărilor afișat la camera Administrației! 

 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


  Comisia de cazare Facultatea de Medicină Veterinară Cluj Napoca

 Gudea Alexandru- președinte comisie

Balea Nicolae - administrator cămin VIII

  xxxxxxxxxxxxxxxxx

Pop Diana- secretar FMV