Facultatea de Medicină Veterinară


 Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca

facultate aprobată EAEVE

Faculty of Veterinary Medicine Cluj-Napoca                                                                            Faculté de Médecine Vétérinaire Cluj-Napoca

Examen primariat 2018-Colegiul Medicilor Veterinari din Romania- detalii în secțiunea Prezentare/Programe de studii/Primariat
Anunțuri angajare absolvenți FMV -secțiunea Studenți/Centrul pentru Educație Pentru Carieră

camin


Cerere loc cămin (an universitar 2018-2019) (inactiv)

(a se completa de catre solicitanții studenți ai Facultății de Medicină Veterinară Cluj Napoca)

 situația cererilor 2018-2019 (lista inchisă la data de 17.09.2018)


 Calendarul activităților de cazare 2018-2019

20.07-31.08 Depunerea cererilor online

3 09.- 14.09. ora 10  Depunere acte la decanate facultătilor pentru urmatoarele categorii (RU 34 carta USAMV):

  • studenții familiști (copie certificate căsătorie),
  • studenții proveniți din centrele de plasament familial (adeverință doveditoare),
  • studenții orfani de ambii părinți (certificate deces),
  • studenții cu probleme medicale deosebite conform ordinului nr. 3392/2017 (adeverință medicală de la medical specialist),
  • studenții necăsătoriți care au în întreținere copii şi locuiesc împreună cu aceștia (certificate de nastere al copilului/copiilor);

Lista cererilor- situatii cf.

 20.09. ora 10 Afisare liste preliminare cazare la decanate si pe site-ul USAVM Cluj-Napoca

 

Atenție! Studenții Bursieri ai Statului Român (BSR) nu sunt incluși pe această listă, fiind direct beneficiari ai locurilor de cazare, incluși pe listă separată

 

 20- 24.09. ora 10  Depunere contestații la decanatele facultăților/online (link inactiv) 

 lista contestațiilor

 25.09. ora 10 Liste finale cu studenții beneficiari de cazare la decanate si pe site-ul USAVM Cluj-Napoca

29.09 - 30.09  Cazare (prezentarea beneficiarilor la camin în vederea repartizării în camere)

 

 

Atenție! În vederea evitării aglomerației sunteți rugați să respectați următorul orar al cazării:

  ziua                         

intervalul orar 9-13                

intervalul orar 14-18

  29 sept I MV, BSR II MV, I-IV Horticultura, master Horticultura
  30 sept V MV, VI MV III MV, IV MV

 

 

La momentul cazării se vor semna contractele de închiriere numai cu titularul-beneficiar al locului de cazare, conform listei finale și a listei bursierilor BSR aflate la Administrația căminului.

Nu este permisă semnarea contractului prin împuterniciți!

 Atenție!Neprezentarea personală la datele precizate conduce la pierderea locului de cazare!

 

 

Atenție!

Pentru locurile rămase neocupate după procedura de cazare, în decursul serii de duminică 30 sept 2018 (după ora 22) se va deschide un nou formular de cereri.

Acest formular va fi deschis pana luni, 1 oct 2018,orele 12.00.

 Formular cerere cazare 30 sept 2018 (inactiv)


 Formular cerere loc 30 oct 2018


Formular cerere cazare 13 oct 2018


Lista beneficiari locuri cămin- recazări 15 oct 2018


Lista beneficiari locuri cămin- recazări 1 oct 2018

Beneficiarii sunt rugați să se prezinte pentru cazare în cursul zilei de 2 octombrie 2018, între orele 11-13 la Admininstrația Căminului VIII


 

 

Related image

 

 

P 20180929 094531

Președintele și viceperședintele caminului VIII- Marinescu Răzvan si Vidrighin Radu la treabă în prima zi de cazări

P 20180929 094617

Administratorul Balea Nicolae și studenta Hiruța Ana ajută studenții la întocmirea contractelor de închiriere

 P 20180929 094612

Studentele  Petruse Georgiana și Vărărean Oana ajută bobocii, întâmpinându-i cu un zâmbet colegial


 Un nou sistem de completare a locurilor vacantate din cămin (eliberare prin decazare)

Prin acest sistem dorim să creștem transparența procedurilor de atribuire a acestor locuri. În momentul în care apar locuri disponibile în cămin, vă vom anunța prin intermediul acestei pagini. Pentru locul eliberat, studenții interesați sunt rugați să completeze un formular-cerere de atribuire a acestor locuri. Formularul este activ pentru o perioadă limitată (câteva zile) după care cererile sunt analizate de către Administrator și Consiliul Studențesc de Cămin, în legătură permanentă cu conducerea FMV. Atribuirea locului va fi făcută publică tot prin intermediul acestui site. Ulterior atribuirii, studentul este obligat să se prezinte la sediul Administrației căminului pentru completarea documentelor

Locuri disponibile: 0 baieți și 3 fete

Formular cerere loc

Cererile se depun online până la data de 31.10.2018 orele 18.00

 Se vor analiza doar cererile depuse prin intermediul acestui formular!

Cazarea se face în data de   1.11.2018   între orele  9-14  la Administrația Căminului



Pentru cazare, studentii au nevoie de urmatoarele documente:

  • Adeverinta medicala pentru intrare in colectivitate

  • Copie dupa Carte de Identitate

  • Taxa de cazare ( intre 130- 200 lei , suma variabila in functie de Camin);

  • Adeverinta pentru copiii cadrelor didactice (au dreptul la cazare gratuită).


   Studenții sunt rugați să aibă asupra lor următoarele documente:

  •  copie Carte Identitate
  • copie Certificat de naștere
  • aviz epidemiologic (de la medicul de familie)
  • copie pagina 1 carnet de student (cu exceptia studenților anului I)

 În atenția studenților cazați în căminul VIII

 În vederea optimizării relațiilor dintre Administrație și locatarii căminului și în vederea unei mai bune comunicări a aspectelor ce intervin în viața de zi cu zi a dvs, s-a decis înființarea unei modalități de sesizare a problemelor ce apar în cămin prin intermediul acestei pagini de internet.

Ca atare, va fi inserat un formular online prin care fiecare locatar poate sesiza și atenționa atât Administratorul, Consiliul Studențesc de Cămin sau Conducerea facultății asupra situațiilor ivite care necesită rezolvare. Tipurile de sesizări sau reclamații vor fi divizate în mai multe categorii, corespunzătoare unuia sau altui serviciu care deservește căminul dvs. Vă rugăm ca aceste sesizări să fie făcute la modul cel mai serios posibil. Prin formularul de mai jos veți comunica felul problemei care, sperăm, să ajungă mai eficient la persoanele responsabile, crescând astfel gradul dvs de satisfacție în privința calității cazării în căminul VIII.

Toate sesizările trebuie să conțină datele dvs personale, cele de contact, camera în care sunteți cazați cât si problema pe care o sesizați. Daca problema dvs nu se încadrează în categoriile listate, vă rugăm să o semnalați la categoria "nu știu exact cui să mă adresez".

Fomular sesizări/reclamații


Regulamentul specific

Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea căminelor studenţeşti- RU 34 din Carta USAMV


Consiliul studențesc de cămin

Președinte Răzvan Marinescu: 0723 179 991

Vicepreședinte Radu-Nicolae Vidrighin: 0743 370 152

Membrii comitet:
Oana Vărăreanu: 0773 389 796
Alexandru Pralea: 0755 370 137
Theodor Trandafir: 0754 831 101
Georgiana Petruse: 0749 904 360
Adrian Vlașin: 0748 459 954

Prezentare cămin studențesc VIII Hașdeu

Localizare Google maps

Imagini


 Atenție! Încasarea regiei de cămin se face în perioada ultimelor 5 zile lucrătoare ale lunii,  între orele 9-15. Pentru cei care nu achită taxele în decursul acestei perioade se aplică penalizările prevăzute în Contractul de Închiriere.

Alte perioade de achitare a taxelor- în fiecare Marți, orele 9-15

Depășirea cu peste 30 zile a termenului de plată a taxelor poate duce la rezilierea contractului, evacuarea silită sau chiar acționare în justiție.

Vă rugăm consultați orarul încasărilor afișat la camera Administrației! 

 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


  Comisia de cazare Facultatea de Medicină Veterinară Cluj Napoca

 Gudea Alexandru- președinte comisie

Balea Nicolae - administrator cămin VIII

  Răzvan Marinescu

Vidrighin Nicolae

Pop Diana- secretar FMV